Samodzielne, mozolne adresowanie kopert coraz częściej jest przeżytkiem. Praktycznie większość firm nie zwraca w ten sposób głowy sekretarkom, które mogą zająć się czymś pożyteczniejszym i zakupuje specjalne maszyny, czyli adresarki, które zajmują się drukowaniem etykiet i adresowaniem. Wybór opcji zautomatyzowanej niezaprzeczalnie ma więcej zalet, niż adresowanie kopert przez człowieka. Przede wszystkim, adresarki pracują dużo szybciej. Raz wpisane do komputera dane, wybiera się jednym zatwierdzającym przyciskiem i adresarka zajmuje się wydrukowaniem odpowiedniej ilości etykiet. Możliwy jest wybór czcionki, rozmieszczenie napisu na kopercie, sprawdzenie, czy tusz nie pobrudzi koperty, można także oprócz standardowego adresu drukować różnego rodzaju loga reklamowe, czy slogany. Dzięki pracy, jaką wykonuje adresarka, można zaoszczędzić dużo czasu, gdyż poświęca się tylko krótką chwilę na odpowiednie zaprogramowanie, zaś urządzenie wykonuje już całą pracę i drukuje zlecone przez nas etykiety, koperty, czy nadruki na firmowym papierze.
Wybór adresarki
Głosuj
[Wszystkie: 0 Średnia: 0]